Hoofdbeeld voor
Vraag
Een typisch stukje vastgoedcommunicatie van de bovenste plank. Bij MN Vermogensbeheer ziet men kansen in een ontwikkelingsplan in de gemeente Blaricum. Om dit plan tot een succes te maken is natuurlijk een succesvolle vermarketing nodig. Met het oog op de huidige markt is dat nog niet zo eenvoudig. Daarom aan ons de taak om ons te verdiepen in de doelgroep en een passende visuele identiteit te ontwikkelen.
Aanpak
Het grootste deel van onze opdracht bestaat eigenlijk uit het ontdekken wie de doelgroep überhaupt is en waar deze zich bevindt. Wat is de leefwereld van de woonconsument die zich eventueel zou willen vestigen in Blaricum? Blaricum is namelijk een vrij specifieke gemeente met dito inwoners. Middels moodboards en kleurstudies zijn we gekomen tot wat later de visuele identiteit is geworden. Dit is de basis voor de verdere uitrol naar de marketing-communicatie.
Oplossing
On- en offline moeten met elkaar in balans zijn. Dat is het uitgangspunt bij het opzetten van het marketing- en communicatietraject in deze case. We hebben in de voorbereiding geleerd dat de doelgroep zich meer dan anders oriënteert middels social media en web. Hiervoor hebben we dan ook een passend traject uitgezet. Toch heerste er bij de doelgroep uiteindelijk ook de behoefte aan 'iets in je hand hebben'. Natuurlijk moet dat dan net de juiste 'look en feel' hebben. Goed papier, mooi drukwerk… het klopt allemaal.

Vastgoedcommunicatie

Klant: Blaricummermeent

Los beeld van case ''
Los beeld van case ''
Los beeld van case ''
Los beeld van case ''
Los beeld van case ''
Los beeld van case ''