Hoofdbeeld voor
vraag
Blue Berrie Hill was op zoek naar haar identiteit. Er wordt met veel passie gesproken over de blauwe bes en al haar kwaliteiten door de eigenares. Maar hoe dragen we dit uit en verbreden onze doelgroepen? Hoe benaderen we de markt op een andere manier?
aanpak
We zijn middels verschillende sessies op zoek gegaan naar de sterke punten van het bedrijf, de toekomstmogelijkheden en het imago. Op basis van de merkidentiteit is er een hele nieuwe huisstijl ontwikkeld. Ondersteund door taalgebruik passend bij de boodschap en de uitstraling. Daarna kwam de doorontwikkeling van o.a. etiketten, productflyer, …
resultaat
Een vrolijke huisstijl die past bij het bedrijf en haar eigenares. Productetiketten die je zin doen krijgen in alle lekkere zaken die gemaakt worden van de blauwe bessen. En last but not least een website waar je “beleeft”wat er allemaal mogelijk is met dit gezondste stukje fruit. Door ons met veel liefde gemaakt …

visuele identiteit

Klant: Blue Berrie Hill

Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'