Hoofdbeeld voor
Opdracht
Aan ons de vraag om meer lijn in de communicatie aan te brengen. Daarnaast het verzoek een blik te werpen op de positionering van de diverse werkmaatschappijen en hoe zij elk afzonderlijk met de doelgroep communiceerden. Kon dat niet eenvoudiger en vooral beter?
Aanpak
Voor we begonnen aan de initiële vraag hebben we eerst eens een stapje teruggezet. Samen met directie en bestuur is gekeken naar het 'waarom' van het afzonderlijk communiceren van de werkmaatschappijen. Al snel zijn we tot de conclusie gekomen dat het, voor de positionering naar de doelgroep toe, beter zou zijn om onder één naam te communiceren. Vanuit dit standpunt hebben we onderzocht hoe specifieke doelgroepen benaderd kunnen worden vanuit een integrale 'branding' gedachte.
Oplossing
Binnen een van de herpositioneringen is er een inventarisatie gemaakt van alle communicatiemiddelen. Een deel daarvan - wat nog relevant is - hebben we herontwikkeld en in lijn getrokken met de nieuwe visuele identiteit. Een spin in het –letterlijke - web is de vernieuwde website. Zowel huisartsen als patiënten vinden hier de meest relevante informatie. Daar waar nodig zijn er specifieke brochures en folders ontwikkeld. Momenteel wordt er hard gewerkt aan een app en andere digitale media om ons sneller en beter, gezond(er) te maken.

Visuele Identiteit

Klant: Meditta

Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Limburgs Reclamebureau - DOOR Communicatie en Vorm Limburgs Reclamebureau - DOOR Communicatie en Vorm Limburgs Reclamebureau - DOOR Communicatie en Vorm Limburgs Reclamebureau - DOOR Communicatie en Vorm Limburgs Reclamebureau - DOOR Communicatie en Vorm Limburgs Reclamebureau - DOOR Communicatie en Vorm
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'