Hoofdbeeld voor
Opdracht
Inhoudelijk is 'het vak' bij Offermans Joosten aan het veranderen. De vragen van klanten zijn anders dan - pak 'm beet - 5 jaar geleden en de antwoorden dus ook. Qua proces, klantbegeleiding en het dienstenpakket is er al veel veranderd de afgelopen tijd. Wat daarbij achter bleef was de communicatie. Aan ons dus de vraag… "Maak ons meer van deze tijd?!" In woord, in beeld en in gevoel.
Aanpak
Middels een intensieve merksessie met de voltallige directie hebben we boven tafel gehaald van wat nu de essentie is van wat met uiteindelijk 'krijgt' bij Offermans Joosten als je daar als klant - privé of zakelijk - naar buiten loopt. De uitkomst van die sessie hebben we vastgelegd in een 'Brand-book', welke op zijn beurt dient als gids voor alle te ontwikkelen middelen.
Oplossing
De oplossing is eigenlijk al gevonden in de 'aanpak', echter moesten we nog wel op zoek naar een goede visuele vertaling daarvan. Middels heldere fotografie - uitgevoerd door Philip Driessen - en pakkend design ontwikkelden we een heel scala aan communicatie middelen met elk haar eigen specifieke doelgroep. Zo bouwen 'zeker voor de toekomst' aan een mooi merk in de regio.

Corporate Identity

Klant: Offermans Joosten

Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
4-delige beschrijving van case 'Oplossing' 4-delige beschrijving van case 'Oplossing' 4-delige beschrijving van case 'Oplossing' 4-delige beschrijving van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'
Los beeld van case 'Oplossing'