Hoofdbeeld voor
Vraag
Concreet werd ons de vraag gesteld om de verbinding te maken tussen de Rabobank en de doelgroep waar onze trainees zich in bevinden en hierin duidelijk signaal af te geven waarop Rabobank wenst te acteren. Niet alleen zichtbaar en voelbaar maar zeker ook de persoonlijke verbondenheid en hoe dit te vertalen naar een communicatie campagne.
Uitvoering
In dit voorstel zijn we uitgaan van hoe de toekomst eruit ziet en wat er zich allemaal in de maatschappij afspeelt qua trends en ontwikkelingen en welke richting die geven. Als jij anders durft te kijken naar de Rabobank en de uitdaging durft aan te gaan om het anders te gaan doen, dan ben jij de geschikte kandidaat voor een traineeship van de Rabobank.Het beeldgebruik is jong en fris, de teasertekst zegt waar het over gaat en geeft gelijk de inhoud van zowel de campagne als het traineeship weer.
Connect en anders kijken zijn beide concepten uitgegaan van het huidige corporatie beeld van Rabobank met daarin een verfrissingsslag om de doelgroep die we willen bereiken te raken. Er is een connectie omdat het wel Rabobank moet blijven qua identiteit. ‘Blijf wie je bent’. Authenticiteit. Blijf trouw aan jezelf en zijn wie je zegt tegen anderen die je bent. Samen dadelijk met de beelden van de huidige trainees kunnen we het nog persoonlijker en dichter bij huis maken.

Campagne "Anders denken"

Klant: Rabobank