Hoofdbeeld voor
Vraag
De Rabobank zoekt trainees! En hiervoor moest een aansprekende campagne ontwikkeld worden waarbij de Rabobank natuurlijk verbinding zoekt met de doelgroep waar de gezochte trainees zich in bevinden. Dus concreet: ontwikkel een communicatie campagne die niet alleen zichtbaar is maar ook voelbaar is en de persoonlijke verbondenheid aanspreekt.
Uitvoering
In het campagnevoorstel zijn we uitgaan van hoe de toekomst eruit gaat zien en wat er zich allemaal in de maatschappij afspeelt qua trends en ontwikkelingen en welke richting die gaan geven. Oftewel: ‘Als jij anders durft te kijken naar de Rabobank en de uitdaging durft aan te gaan om het anders te gaan doen, dan ben jij de geschikte kandidaat voor een traineeship van de Rabobank!’
Het beeldgebruik is jong en fris, de teasertekst zegt waar het over gaat en geeft gelijk de inhoud van zowel de campagne als het traineeship weer.
‘Anders kijken’ is uitgegaan van het huidige corporatie beeld van de Rabobank met daarin een verfrissingsslag om de doelgroep die we willen bereiken te raken.

Campagne "Anders kijken"

Klant: Rabobank