Hoofdbeeld voor
Vraag
De Rabobank Westelijke Mijnstreek nodigt hun medewerkers uit voor een verplichte trainingsdag. Hiervoor mochten wij de interne uitnodiging maken. Een uitnodiging die verrast en triggert en die de verbinding legt tussen een trainingsdag ‘gastvrijheid’ zonder dat het woord ‘verplichting’ zichtbaar is.
 De uitnodiging en training (in al haar onderdelen) moet er toe leiden dat we werken aan een gedragen imago versterking door middel van gastvrijheid en klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Deze moet meetbaar zijn in: houding, kennis, dienstverlening en gedrag.
Uitvoering:
Wij geloven dat gastvrijheid de kracht is achter succesvolle bedrijven en mensen. Gastvrijheid maakt dat klanten niet alleen zeer tevreden zijn, ze komen ook graag terug en worden ambassadeurs van Rabobank Westelijke Mijnstreek. Zo ook intern natuurlijk.
Gastvrijheid maakt het verschil tussen een gewoon goede en een memorabele beleving. Naast het versterken van het imago en het rendement dat gastvrijheid oplevert, heeft het veel effect op medewerkers en klanten zelf. Wat je geeft, krijg je terug. Wanneer jij gastvrij bent, zal je nog meer passie, positieve energie, plezier en voldoening ervaren. Vanuit deze gedachte kunnen we de Rabobank-medewerkers meteen een gevoel van gastvrijheid laten ervaren en laten delen met anderen. Door het delen van aandacht met en voor elkaar. Daarom hebben we een duurzaam vorm gegeven doosje ontworpen met een quote die verwijst naar gastvrijheid. In het doosje liggen onder de officiële uitnodiging een aantal kaarten met positieve quotes die medewerkers kunnen inspireren en/of beter nog weer kunnen delen.

Campagne "Gastvrijheid"

Klant: Rabobank

Los beeld van case ''
Los beeld van case ''