Hoofdbeeld voor
vraag
Leiden Noord heeft een negatief imago in de regio. Aan DOOR communicatie en vorm de vraag om een succesvolle gebiedsstrategie voor een herpositionering te ontwikkelen met als doel een transformatie van de huidige perceptie.
aanpak
D.m.v. publieks- en specifiek doelgroeponderzoek werken naar een gedeeld positief imago voor het gebied. Advies en realisatie middelen: inzet van media, kopersessies, gedeelde tuinen en buurtambassadeurs.
resultaat
Een merk wat her- en erkend wordt door huidige en nieuwe bewoners, een buurt waar mensen trots op zijn. DOOR heeft een communicatieplan en merkengids opgeleverd, waarbij derden dit tot uitvoering brengen. DOOR treedt op als regisseur.

herpositionering en gebiedsstrategie

Klant: Gemeente Leiden

De naam Mooi Noord met de slogan ‘Waar Leiden groeit’ bundelt de kernwaarden (eigen - groei - kiezen -trots) en geeft aan dat de ambitie van Leiden Noord sterk bepaald wordt door het samenwerkingsproces tussen bewoners, gemeente en ontwikkelings-partners. Bij elkaar een kleurrijk palet.

Deze betrokkenheid laat zien hoe in Leiden een prachtig gebied van de grond komt. Dat maakt Mooi Noord uniek.

mooinoord.nl
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'
Los beeld van case 'resultaat'