Hoofdbeeld voor
Projectbeschrijving
Het begon allemaal in een trattoria in Nootdorp (ZH). Jeroen van DOOR kwam aan de praat met Gusta. Gusta en haar zakenpartner Daphne hadden een droom: een stoer, ondeugend merk met 18-karaats gouden bedels die een verhaal vertellen. GoldBandits. Geïnspireerd door het lef van de dames ontwikkelde DOOR een beeldmerk en overall design voor het nieuwe merk. Daar vormde zich de basis rondom een intensieve samenwerking waar co-creatie tussen opdrachtgever en opdrachtnemer bij alles meerwaarde creëert.
DOOR ontwikkelde de merkbeleving rondom het sieradenmerk GoldBandits; van look and feel tot identiteit. Gusta: “Ineens hadden Daphne en ik een eigen merk, DOOR heeft ons geholpen om het idee van GoldBandits om te zetten naar een sterke identiteit en om dat ook in alles durven uit te dragen. Precies zoals wij het gevoelsmatig bedoelden.”
Durf staat centraal in de presentatie en de daaraan gekoppelde merkbeleving van GoldBandits. Het zogenaamde handelsmerk van GoldBandits is de revolver, DOOR ontwikkelde een sieradendoosje met een echt kogelgat. GoldBandits wordt exclusief verkocht in 69 (soixante-neuf) trendjuweliers en high-end fashion boutiques die zich willen identificeren met het merk. GoldBandits: join us or leave us. Durf jij het te dragen?

BRAND IDENTITY

BRAND STRATEGY

BRANDING

HUISSTIJL

LOGO

PACKAGING & LABEL DESIGN

WEBDESIGN

Corporate identity & branding

Klant: GoldBandits

Promotiefilm launch GoldBandits

Gusta: “DOOR communicatie en vorm heeft ons geholpen om het idee van GoldBandits om te zetten naar een sterke identiteit en om dat ook in alles durven uit te dragen. Precies zoals wij het gevoelsmatig bedoelden.”

Website GoldBandits

De merkidentiteit van GoldBandits is doorgevoerd in de productpresentatie.

Los beeld van case ''