Hoofdbeeld voor
Projectbeschrijving
Een jaarverslag echt aantrekkelijk presenteren. Zodat het daadwerkelijk gelezen wordt. Die uitdaging gingen we graag aan. Het resultaat: een overzichtelijke digitale oplossing die niet eenmalig wordt gelezen, maar een heel jaar lang relevant is. Vier clusters met daaronder ruim 90 commissies, elk met een eigen doelgroep. Dat levert een grote hoeveelheid data op. DOOR ontwikkelde een online platform, waarin informatie is afgestemd per specifieke doelgroep. De informatie is op basis van relevantie, associatie én intuïtieve connecties met elkaar verbonden. Gebruikers kunnen daardoor snel de voor hen relevante informatie vinden.
En met resultaat. Het jaarverslag werd in de eerste twee maanden maar liefst tien keer vaker gelezen dan eerdere edities in een volledig jaar. Meer dan 4000 gebruikers en bijna achttiendduizend pageviews. “Het Jaarverslag is samen met DOOR in co-creatie tot stand gekomen. We zijn teruggegaan tot de kern en hebben nagedacht over wat we met dit jaarverslag willen bereiken. Dat is meer dan het presenteren van cijfers. Het gaat over de toegevoegde waarde van De Geschillencommissie. We hebben echt iets te vertellen.” Robin Perik, Informatie- en communicatiemanager De Geschillencommissie.
Wilt u ook uw jaarverslag presenteren zodat deze wèl gelezen wordt? Bel ons!

BRAND ACTIVATION

BRANDING

HUISSTIJL

MARKETING

WEBDESIGN

Identity & branding

Klant: Het jaarverslag De Geschillencommissie

Los beeld van case ''
Robin: “Samen met DOOR hebben we dit fantastische resultaat bereikt. Die samenwerking houdt niet op, we zijn nu al in gesprek om het concept nog verder uit te breiden voor het volgende jaarverslag.”
Los beeld van case ''
Robin Perik: Informatie- en communicatiemanager bij De Geschillencommissie.