Hoofdbeeld voor
Vraag
Heijmans, Blauwhoed en VORM Ontwikkeling ontwikkelen gezamenlijk het nieuwbouwproject Meyster’s Buiten in Utrecht. Meyster’s Buiten is een binnenstedelijk nieuwbouwproject in de wijk Oog in Al Utrecht. Het project behelst 36 herenhuizen (deelplan A), 15 stadswoningen en 78 appartementen (deelplan B). De herenhuizen uit deelplan A waren reeds verkocht. DOOR werd gevraagd een doorontwikkeling van het merk en promotieplan te ontwikkelen en uit te voeren voor de verkoop van deelplan B. Daarnaast is het van belang om te laten zien dat het ondanks de ‘moeilijke markt’ nog steeds mogelijk is om een goede ontwikkeling in de markt te zetten.
Oplossing
Op basis van product, doelgroep en levensstijl combinaties is er een nieuwe look and feel ontwikkeld met een belangrijk uitgangspunt: dat de naam Meyster’s Buiten en de basis van het beeldmerk zijn behouden. Meyster's Buiten was namelijk al op een positieve manier bekend onder een grote groep mensen en potentiële kopers. We hebben dus een doorontwikkeling gedaan i.p.v. een nieuwe stijl.
Resultaat
Een succesvolle introductie en verkoop van de appartementen en stadswoningen in combinatie met een aangepaste positionering van Meyster’s Buiten. Na eerste verkoopresultaat bleek dat de duurdere appartementen en grotere stadswoningen achter bleven. Hiervoor hebben we de algemenere verkooppromotie omgezet naar een gesplitste gebieds- en productpromotie om de achterblijvend woningen te kunnen promoten. Ontwikkelde middelen o.a: on- en offline campagne, advertenties, huis aan huis mailing, online bannering en adwords, Facebookpagina en -campagne. Nieuwe website met het nieuwe productaanbod. Verkoopdocumentatie in levensstijlen, een sfeerboek en 3 losse meer technische productbrochures. Diverse give aways en een unieke verpakking voor bij de sleuteloverdracht. Borden op locatie en aankleding parkeerterrein bij informatiecentrum. Beeldenbank met omgevingsfotografie en in samenwerking met StrandNL interieur/ lifestyle fotografie. Kortom een totaal aanpak, die zijn vruchten afwerpt.

Positionering en visuele identiteit

Klant: Heijmans, Blauwhoed & VORM Ontw.

Los beeld van case 'Resultaat'
4-delige beschrijving van case 'Resultaat' 4-delige beschrijving van case 'Resultaat' 4-delige beschrijving van case 'Resultaat' 4-delige beschrijving van case 'Resultaat'
Los beeld van case 'Resultaat'
Los beeld van case 'Resultaat'
Los beeld van case 'Resultaat'
Los beeld van case 'Resultaat'
Los beeld van case 'Resultaat'